מהי מוטיבציה?

מוטיבציה היא המילה שמאפיינת אנשים שרוצים להצליח, להשיג משהו בחיים, בקריירה או בעסקים.

מוטיבציה היא ההנעה לפעולה, היא עוזרת לנו לקדם רעיונות, פעולות, למכור מוצרים בהצלחה, לזכות במשרה או בקידום שאנו רוצים.

מוטיבציה חשובה מאוד להצלחה שלנו.
בבלוג זה נלמד שיטות וכלים מעשיים להניע את עצמנו ואת העובדים שלנו, ליצור הצלחה ע"י מוטיבציה פנימית.

אני נפגש עם יזמים בכל יום והמצליחים שבהם מקרינים ביטחון עצמי גבוה, אנרגיה ומוטיבציה אינסופית. מצד שני יש בעלי עסקים שמתחילים את היום באנחה ובתחושת חוסר אונים, הם מאשימים את כולם במצב הקשה שבו הם נמצאים. הם בדר"כ לא יוזמים פעולות יצירתיות לקידום העסק ולכן אף פעם לא תשמע מהם בשורה טובה או פעולה חיובית שהם עשו בעסק שלהם.

כל אדם כדי להצליח חייב למצוא את הכוחות הפנימיים שיחזקו אותו בזמנים הקשים וימריצו אותו עוד יותר כשהוא מצליח. זה התפקיד של המוטיבציה ולכן חשוב לחזק אותה.

בעל עסק שרוצה להצליח חייב לפתח גישה וחשיבה חיובית ולחזק אותה ברמה היומיומית.
מנהלים בארגונים נדרשים לנהל שיחות מוטיבציה לעובדיהם, להמריץ אותם להשיג את היעדים החודשיים ואף לשבור אותם (את היעדים לא את העובדים).
מנהלי בתי ספר ומורים חייבים לדעת איך לגרום לתלמידיהם לשאוף ליותר, לרצות ללמוד ולהצליח. אני זוכר בתור ילד את שיחות המוטיבציה והעידוד של אבי. הוא יודע איך לגרום לילדיו להשקיע בלימודים, להתמיד בלמידה למרות הקושי.

כלי חשוב לחיזוק המוטיבציה ולמיקוד המטרות הוא פשוט להתחיל את היום בקריאת המטרות שלך בקול. אתה פשוט מכריז לעצמך את המטרות והיעדים להצלחה היומית שלך. כיבוש היעד היומי יוביל אותך להצלחה בחיים ובעסק שלך.

תתחיל להצליח
תכריז שאתה מצליחן ומשיג מטרות סדרתי
ההצלחה כבר בדרך אליך

ליאור טל
יזם, מאמן ומרצה למוטיבציה, חשיבה חיובית ויצירתיות בחיים ובעסקים.

להזמנת הרצאה, קורס, סדנה או ייעוץ התקשרו:
054-4766355

תגובות