למה אנחנו נופלים ואיך להגשים את החלומות שלך בחיים/ ליאור טל

בכל בוקר אני צופה בסרטון מוטיבציה שמזכיר לי להתמיד במטרות שלי.
להיות בפוקוס ולא להתפזר ולהתבלבל.
אני באמת מאמין שלכל אדם יש ייעוד בחיים, איזושהי מטרה נעלה וגדולה יותר מהאדם עצמו.
הייעוד הזה הוא התפקיד שלך בעולם, איך אתה משפר את הסביבה שלך, משפיע לטובה על המשפחה והחברים שלך ופשוט עוזר לאנשים והופך את חייהם להרבה יותר טובים.
ברגע שאתה מפסיק לחשוב רק על מצבך האישי ומנסה לעזור לאחרים ממילא מצבך משתפר.
בכל מקום שאתה נמצא בבית, בעבודה, בעסק שלך תנסה לחשוב איזו פעולה קטנה אני יכול לבצע שתשפיע לטובה על הסובבים אותי.  למשל נציגת שירות יכולה לחייך יותר לאנשים הפונים אליה- לאחר זמן מה היא תתחיל לשים לב שיותר אנשים מגיבים בצורה חיובית לשירות שלה. בעל עסק יכול להעניק שירות יותר מורחב, יותר תשומת לב ולנסות להכיר יותר את הלקוחות שלו.


השיטה הזו שאני משתמש בה עוזרת לכל אדם שרוצה להצליח, לא משנה כמה מצבו קשה.
ברגע שאנו ממוקדים, משפיעים לטובה, המוטיבציה שלנו פועלת מבפנים ויוצרת מומנטום להצלחה.

התנופה הזו מתחילה מוקדם בבוקר כשאנו צופים בסרטון מוטיבציה או במשהו בעל ערך אמיתי עבורנו שמדרבן אותנו לפעול ולהשיג את המטרות שלנו ולהגשים את חלומותינו.

אני מקווה שהפוסט והסרטון הזה הביאו לכם ערך... תוכלו להגיב כאן או
בדף הפייסבוק שלי תפרגנו LIKE!!!

ליאור טל
מאמן ומנחה סדנאות לקידום אנשים, ארגונים ועסקים

תגובות