איך לפתח גישה חיובית לחיים? חשיבה חיובית מנצחת!

גישה חיובית מקנה את היכולת להתמודד עם בעיות ומכשולים בצורה טובה יותר.
אנשים בעלי גישה חיובית מתמקדים באיך לפתור את הבעיה או איך לעקוף את המכשול.
הם אנשים ממוקדי פתרון ולא ממוקדי בעיות וקושי.

רוב בני האדם מתייחסים רוב זמנם לבעיות ולקשיים בחיים ולכן כששואלים אותם "מה הפתרון?"
התשובה הנפוצה היא "לא יודע/ת". כיוון שרוב הזמן הם ממוקדים בבעיה/ בצרה שבה הם נמצאים ולכן הם לא מסוגלים להתחיל לחשוב על פתרון לבעיה.

שיטה פשוטה שאני משתמש בה ומיישם אותה בהצלחה היא להתמקד ב- "לחשוב טוב ולעשות טוב."
להתחיל לפתח חשיבה חיובית על ידי תשומת לב לדברים הקטנים שמשפיעים עלינו לטובה בחיים.
שלב נוסף בתהליך היא לכתוב ביומן מיוחד דברים טובים שיש לי או שקרו לי במהלך היום.

בהרצאות שלי כשאני מדבר על פיתוח חשיבה חיובית תמיד קם מישהו שאומר שהוא או בן הזוג שלו מאוד שלילי וזה לא יעבוד בשבילו. אני עונה בצורה מאוד פשוטה: "תתחיל בתהליך..." תתחיל לייצר את השינוי הזה - לחשוב חיובי, לדבר חיובי ולעשות דברים חיוביים. אפילו מחשבה או פעולה קטנה שנראית לא משמעותית כמו: "אני מרגיש  בריא וחזק היום",  "מיום ליום אני משתפר בזה...",  "אני אנסה מקסימום אני אצליח", "היה לי היום יום מצוין בעבודה אנשים שמים לב לדברים הטובים שאני עושה". כתיבת המחשבות האלה והפעולות האלה ביומן מיוחד יוצרת מוטיבציה לשינוי ולאחר חודש של כתיבת משפטים כאלה יוצרים המון אנרגיה שדוחפות אותך קדימה.

אתה תתחיל לשים לב שהגישה שלך משתנה כי אתה ממוקד בכל מה שעשית טוב, אתה נמצא בתוך תהליך שמורכב מהמון צעדים קטנים שיוצרים שינוי גדול בחשיבה ובעשייה שתקדם אותך ותעזור לך להתמודד עם כל מכשול ובעיה.
אתה תתייחס לבעיות כהזדמנות לשינוי, כקרש קפיצה להצלחה.

תתחילו ליישם את הכלי הפשוט הזה - תכתבו לכם כל יום משהו קטן וטוב שקרה לכם, מחמאה שקיבלתם, מעשה טוב שעשיתם, תהיו עקביים - כל יום תכתבו לפחות מחשבה/ משפט טוב שאמרתם / מעשה חיובי שעשיתם לאחר 30 יום תיווכחו שעשיתם צעד ענק בדרך לשינוי דפוסי החשיבה שלכם, פיתוח הגישה שלכם והדרכים שבהם אתם תופסים את המציאות שלכם.

אני אשמח לקבל תגובות כאן באתר מוטיבציה להצלחה או בדף הפייסבוק שלי תוכלו לשתף אחרים את הפוסט הזה ולפרגן גם LIKE.

המון הצלחה לכולכם ותזכרו לחשוב טוב ולעשות טוב!
ליאור טל 

תגובות